Heb jij al een aantal jaren ervaring met logistiek- of transportplanning? Ben jij een echte puzzelaar en iemand die transporten van A tot Z goed kan coördineren? Sta je sterk in je schoenen, ben je leergierig en zou je willen doorgroeien tot Logistiek Manager? Kom dan werken als Transportplanner bij onze opdrachtgever in Barneveld.
In deze rol als Transportplanner begin je met het plannen en coördineren van de binnenlandplanning. In deze periode zal je een goed beeld krijgen van de werkwijze en leer je chauffeurs, de kranen en de producten goed kennen. De verwachting is dat je dit binnen een half jaar onder de knie hebt, waarna je ook de transportplanning richting het buitenland zal gaan doen.
Je vult het huidige team van twee personen aan, bestaande uit jouw vrouwelijke collega Transportplanner en de Logistiek Manager, die tevens jouw leidinggevende is. Deze Logistiek Manager zal de komende jaren stapsgewijs richting pensioenleeftijd gaan, waardoor je de tijd en begeleiding krijgt om jezelf te ontwikkelen en klaar te stomen voor de rol van Logistiek Manager.
Jouw taken zijn onder andere:
Denk jij daarnaast processen te kunnen optimaliseren of zie je mogelijkheden die onbenut worden? Dan wordt het zeker gestimuleerd als je hierin je steentje wil bijdragen!
Voor deze rol als Transportplanner zijn we op zoek naar iemand die stevig in zijn schoenen staat en niet snel in paniek raakt. Planningen zullen door diverse factoren gedurende de dag kunnen wijzigen, dus je moet het leuk vinden om te puzzelen en op verschillende niveaus te communiceren. Doordat klanten internationaal gevestigd zijn is het noodzakelijk dat je beschikt over een goede talenkennis. Het is bovenal belangrijk dat je laat zien dat je graag wil en initiatieven neemt.
Onze opdrachtgever is een sterk groeiend, internationaal en ambitieus familiebedrijf in Barneveld, dat actief is in de bouwsector en waar duurzaamheid altijd voorop staat. Je komt te werken in een organisatie, waar goed voor iedere collega wordt gezorgd. Het is een (h)echte werkfamilie, waarbij stil wordt gestaan bij belangrijke momenten.
Iedere dag is er vers fruit aanwezig. In de pauze wordt er samen geluncht, een potje tafelvoetbal gespeeld of een kaart- of bordspelletje gedaan. Op woensdag is er verse soep van oma aanwezig en de vrijdagmiddag wordt afgesloten met een drankje en een snack. Hun sociale kalender is goed gevuld. Als kers op de taart wordt er jaarlijks een gave meerdaagse bedrijfsvakantie georganiseerd, als de budgetten gehaald worden.
Kenmerkend voor deze werkgever is een betrokken, warme werksfeer, waarin je het vertrouwen krijgt om zelfstandig en verantwoordelijk je werk te doen, taken en verantwoordelijkheden naar je toe te trekken en trainingen te volgen.
Onze opdrachtgever heeft de werving en selectie uitbesteed aan Cooster Professionals. Dit houdt in dat wij alle sollicitaties behandelen. Wij beoordelen jouw sollicitatie, voeren het eerste kennismakingsgesprek met jou en vertellen jou hierin alles over de functie en organisatie.
Zien wij beiden een match? Dan stellen wij jou voor bij het bedrijf en blijven wij jouw contactpersoon tot het moment dat jouw handtekening staat, waarna je direct in dienst treedt bij het bedrijf. Wij doen er alles aan om jou te laten slagen!
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Edwin van den Berg of Mirjam de Winter via 033-4650661.
Heb je interesse in deze leuke functie? Druk dan op bovenstaande knop of mail dan snel jouw CV naar sollicitatie@coosterprof.nl.