Sta jij aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een commerciële, sales gedreven rol op kantoor? Ben jij ondernemend, communicatief vaardig en durf je de verantwoordelijkheid voor diverse klantrelaties te pakken? Dan ben jij de Accountmanager Binnendienst die we zoeken!
Als Accountmanager Binnendienst ben jij de cruciale schakel tussen klanten en jouw werkgever. Je vertegenwoordigt de commerciële belangen van het bedrijf en bent actief bezig om de omzetdoelstellingen te behalen. Dit doe je door het effectief beheren van klantrelaties, het werven van prospects, het monitoren van het volledige orderproces en het uitvoeren van service calls. Je communiceert hierbij met de Teamcoördinator, maar staat formeel onder leiding van de Commercieel Directeur.
Een greep uit je taken:
Relatiebeheer: regelmatig contact met klanten en prospects, bewaken en uitbreiden marktpositie, ontdekken en verkennen van nieuwe markten.
Onze opdrachtgever is een sterk groeiend, internationaal en ambitieus familiebedrijf in Barneveld, dat actief is in de bouwsector en waar duurzaamheid altijd voorop staat. Je komt te werken in een organisatie, waar goed voor iedere collega wordt gezorgd. Het is een (h)echte werkfamilie, waarbij stil wordt gestaan bij belangrijke momenten.
Iedere dag is er vers fruit aanwezig. In de pauze wordt er samen geluncht, een potje tafelvoetbal gespeeld of een kaart- of bordspelletje gedaan. Op woensdag is er verse soep van oma aanwezig en de vrijdagmiddag wordt afgesloten met een drankje en een snack. Hun sociale kalender is goed gevuld. Als kers op de taart wordt er jaarlijks een gave meerdaagse bedrijfsvakantie georganiseerd, als de budgetten gehaald worden.
Kenmerkend voor deze werkgever is een betrokken, warme werksfeer, waarin je het vertrouwen krijgt om zelfstandig en verantwoordelijk je werk te doen, taken en verantwoordelijkheden naar je toe te trekken en trainingen te volgen.
Voor deze rol als Accountmanager Binnendienst zijn we op zoek naar iemand die aan het begin van zijn of haar carrière staat en op zoek is naar een sales gedreven rol vanuit kantoor. Iemand die communicatief vaardig, ondernemend en gedreven is om, gezamenlijk met het team, de verkoopdoelstellingen te behalen, waarbij de klantrelatie niet uit het oog verloren mag worden.
Onze opdrachtgever heeft de werving en selectie uitbesteed aan Cooster Professionals. Dit houdt in dat wij alle sollicitaties behandelen. Wij beoordelen jouw sollicitatie, voeren het eerste kennismakingsgesprek met jou en vertellen jou hierin alles over de functie en organisatie.
Zien wij beiden een match? Dan stellen wij jou voor bij het bedrijf en blijven wij jouw contactpersoon tot het moment dat jouw handtekening staat, waarna je direct in dienst treedt bij het bedrijf. Wij doen er alles aan om jou te laten slagen!
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Edwin van den Berg of Mirjam de Winter via 033-4650661.
Heb je interesse in deze leuke functie? Druk dan op bovenstaande knop of mail dan snel jouw CV naar sollicitatie@coosterprof.nl.